Ημερήσια εκδρομή της ΣΤ' τάξης στα Καλάβρυτα

Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2023

Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου τα παιδιά της ΣΤ' τάξης ήρθαν στο Σχολείο πολύ νωρίς το πρωί. Στα πρόσωπα όλων όμως υπήρχε ένα τεράστιο χαμόγελο καθώς ανυπομονούσαν για την ημερήσια εκδρομή στα Καλάβρυτα. Πολύτιμος σύντροφός μας ο υπέροχος καιρός. Επιβιβαστήκαμε και ξεκινήσαμε όλο χαρά για ένα ταξίδι στη φύση και την ιστορία…

Στην πορεία μας συναντήσαμε τις σήραγγες της Εθνικής οδού που μας ταξίδεψαν πίσω στον μύθο του Θησέα, τον Ισθμό της Κορίνθου, το φαράγγι του Βουραϊκού απ΄ όπου περνάει ο οδοντωτός σιδηρόδρομος, το εντυπωσιακό Μέγα Σπήλαιο με το περίφημο μοναστήρι που είναι λαξευμένο πάνω στον βράχο και καταλήξαμε στο ιστορικό χωριό των Καλαβρύτων. Πρώτος σταθμός το Δημοτικό σχολείο – Μουσείο όπου ακούσαμε από τους υπεύθυνους για τη μεγάλη σφαγή που έγινε εκεί στις 3 Δεκεμβρίου του 1943. Δεύτερος σταθμός ο χώρος της θυσίας, λίγο πιο έξω από την πόλη των Καλαβρύτων, όπου κρατήσαμε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη όλων εκείνων των συνανθρώπων μας που χάθηκαν τόσο άδικα.

Η συνέχεια ήταν πιο διασκεδαστική. Στην πλατεία του χωριού χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε διάφορα ομαδικά παιχνίδια. Ακολούθησε γεύμα σε μια ταβέρνα κάτω από μεγάλα πλατάνια και τέλος βόλτα και ψώνια στα πλακόστρωτα δρομάκια στο κέντρο του χωριού. Και το ταξίδι της επιστροφής όμως ήταν εξίσου διασκεδαστικό καθώς τα παιχνίδια συνεχίστηκαν και μέσα στο πούλμαν.

Κανένας δεν κατάλαβε πώς πέρασε η ώρα και φτάσαμε στη Ν. Σμύρνη. Επιστρέψαμε ανανεωμένοι, γεμάτοι με εικόνες και νέες εμπειρίες, έχοντας έρθει πιο κοντά με τους δασκάλους και τις δασκάλες μας!